Faq

Kan ik u per e-mail bereiken?

Ja, stuur een e-mail naar info@capbuddie.nl of gebruik het contactformulier

Hoe bevestig je de Capbuddie?

Heel eenvoudig! Je kunt ‘m ophangen met de bijgeleverde nanotape of vastschroeven.

Kan ik de Capbuddie weer makkelijk verwijderen/verplaatsen?

Ja, de nanotape laat geen sporen achter. Heb je hem geschroefd dan laat het wel gaatjes achter.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We hebben in Mollie een vertrouwde partner, opdit moment kan je online betalingen doen via Ideal en Bancontact.

Hoeveel kost de levering?

De verzendkosten variëren afhankelijk van de locatie waarnaar we verzenden. Zie onze verzendinformatie voor meer informatie.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Het hangt ervan af waar de bestelling wordt afgeleverd, we streven ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur in te verzenden. En we zijn afhankelijk van de bezorgdiensten van de externe partners.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra de bestelling is verzonden, sturen we u een e-mail met de trackingcode en informatie over hoe u uw bestelling kunt volgen.

Verpakken jullie artikelen als cadeau?

Onze Capbuddie's zitten in een nette box, indien er een kadoverpakking omheen moet kan dat tegen meer betaling aangegeven worden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we uw bestelling wijzigen. Neem contact met ons op via telefoon of e-mail en een lid van ons team zal u graag helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we uw bestelling annuleren. Neem contact met ons op via telefoon of e-mail en een lid van ons team zal u graag helpen.

Hoe retourneer ik een artikel?

Zie ons retourgedeelte op de website voor gedetailleerde informatie over het retourneren van een artikel. Wij bieden een effectieve en probleemloze retourservice, dus neem gerust contact met ons op als je vragen hebt.

Wie betaalt de retourkosten?

U bent verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het artikel aan ons.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wij verwerken terugbetalingen binnen 24 uur na ontvangst van de geretourneerde artikelen, zolang de goederen in verkoopbare staat zijn geretourneerd met alle labels en bijbehorende verpakking.